Frågor och Svar

Hur skickas mitt paket?

Ditt paket kommer att levereras med Postnord. Läs mer om frakt här.

Var är mitt paket?

Så snart vi börjar packa din beställning skickar vi dig en e-postbekräftelse med leveransinformation. Du kan enkelt följa din beställning på www.postnord.se. Om du har några frågor angående din leverans, ring +46 72-2228474 eller kontakta oss.

Kan jag ändra leveransadressen för min beställning?

Tyvärr kan inte ändringar göras när beställningen har gjorts. När du har fått ditt beställningsnummer är ordern låst och kan inte ändras. Våra beställningar kommer kontinuerligt in i vårt system och lager, så att vi kan skicka ut ditt paket så snart som möjligt.

Är det möjligt att ange en annan mottagaradress till kassan?

Ja, det går. När du gör en beställning kan du ändra eller lägga till en annan leveransadress.

Hur gör jag en retur och vad kostar det?

Du har rätt att ångra dina köp inom 14 kalenderdagar efter leveransdagen. Under denna tid kan du skicka tillbaka de varor du har mottagit, i ursprungligt skick och förpackningar, utan några skyldigheter från din sida.

Om du vill göra detta måste du skicka tillbaka varorna oskadade, otvättade och oanvända, och alla etiketter eller taggar måste vara intakta för att vi ska kunna acceptera en retur.

I ditt paket finns det ett returformulär och en fraktsedel som ska användas. Återbetalningar görs så snart returen mottagits och kontrollerats.

Läs mer om retur här.

Hur fungerar återbetalningen vid retur?

Så snart din retur har mottagits och godkänts får du ett e-postmeddelande när du har återbetalats. Det kan ta upp till 14 dagar för dig att få din återbetalning.

Om du har betalat med kort/direktbetalning kommer pengarna att deponeras på kortet/kontot du använde för köpet inom cirka 2–3 arbetsdagar.

Om du betalar med faktura, kommer avkastningsbeloppet potentiellt att justeras och du hittar den uppdaterade fakturan på www.klarna.se. Mer information om återbetalningen från Klarna finns här.

Vilka är de olika betalningsmetoderna?

Du kan välja att betala med Klarnas betalningsmetoder, eller med Paypal.

Klarnas betalningsalternativ:

– Betala direkt – du kan betala direkt i checkouten. Inga kortnummer, inga lösenord, inga problem.

– Betala sen – få först, betala senare. Med Klarna får du din beställning först och kan bestämma om du vill behålla varan eller inte innan du betalar.

– Dela upp – få alla dina betalningar på samma faktura, bestäm själv hur mycket du vill betala varje månad.

PayPal – vi tar betalning från ditt kredit-/betalkort via ditt Paypal-konto. Betalning kommer att ske så snart din beställning har skickats.

Läs mer om betalningar här. Regler & Villkor – Betalning page

Kan jag ändra betalningsmetoden på min beställning?

Nej, tyvärr kan du inte ändra betalningsmetoden för din beställning efteråt. Din beställning är låst och oföränderlig.

Hur vet jag vilken storlek jag ska beställa för mina barn?

Använd vår storlekstabell. Om du behöver hjälp eller mer information, tveka inte att kontakta oss.

Är alla produkter nya och oanvända?

Jiji Boutiques säljer endast produkter som är nya och oanvända.

Hur får jag min välkomstrabatt?

När du har registrerat dig får du automatiskt välkomstrabatten när du gör den första beställningen. Glöm inte att logga in!

Hur avbryter jag ett medlemskap på Jiji Boutique?

Du gör det enkelt genom att kontakta oss. Om du vill fortsätta vara medlem men inte vill få någon marknadsföring från oss kan du när som helst avsäga dig marknadsföring genom att klicka på länken för att avsluta prenumerationen i e-post/sms, under Mina sidor eller med hjälp av Kundsupport.

Hur kan jag avsluta prenumerationen på nyhetsbrev via e-post och sms?

Logga in på mina sidor, mitt konto-information, så kan du välja om du vill ta emot nyheter och erbjudanden via sms eller e-post. Du kan också klicka på länken för att avsluta prenumerationen i ditt e-post/sms eller kontakta oss .

Hur behandlar ni mina personuppgifter?

Det är viktigt för oss att du känner dig säker på att vi hanterar din personliga information med största omsorg och i enlighet med GDPR, så att vi kan ge dig en positiv och relevant upplevelse av de tjänster och fördelar vi erbjuder.

Läs vår Integritetspolicy där vi beskriver mer i detalj hur vi bearbetar och skyddar din personliga information samt vilka rättigheter du har och hur du kan utöva dem.

Prenumerera och spara 10% på din första beställning!

Tack för att du gick med oss! Skriv in Rabattkoden NF29UQ9Z i rutan nedanför och spara 10% på din första order.

Cart Prenumerera och spara 5% på din förstabeställning. Item Removed. Undo
  • No products in the cart.